Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 99 (2025): Нові технології навчання
№ 99 (2025): Нові технології навчання
Опубліковано:
2025
Весь випуск
1-3
Зміст
.
Застосування методу CASE-STUDY у розвитку критичного мислення майбутніх фахівців під час вивчення іноземної мови
Олексій Антонов
8-15
8-15
Національна ідентичність як основа стійкості молоді в умовах війни: освітній та виховний потенціал
Світлана Бойко
16-28
16-28
Регіональні музеї як ресурс для реалізації концепції Нової української школи у процесі підготовки майбутнього вчителя географії
Руслана Власенко
29-39
29-39
Інноваційні стратегії вивчення та викладання іноземних мов: міждисциплінарний підхід
Олександр Вознюк
40-49
40-49
Психологічна та валеологічна культура майбутнього педагога як складники його професійної компетентності
Катерина Волохата, Ганна Задорожна
50-58
50-58
Аудиторно-дистанційна (змішана) форма організації освітнього процесу післядипломного навчання лікарів: особливості методики
Андрій Гуржій, Любов Карташова, Андрій Вовкодав
59-70
59-70
Здатність штучного інтелекту до творчості та його використання в освітній діяльності
Андрій Давиденко, Павло Давиденко
71-78
71-78
Система вищої освіти України: час розвитку і протидії викликам війни
Олена Дашковська, Галина Коломоєць, Тетяна Малечко, Віталій Погребняк
79-88
79-88
Науково-методична співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка та Навчально-науково-виробничого комплексу «Полісся»: історія, досвід, сучасні виклики
Олександра Дубасенюк, Олена Антонова
89-96
89-96
Формування лексикографічної компетентності майбутніх аграрників на заняттях із ділової української мови: прикладний аспект
Катерина Климова
97-104
97-104
Формування в майбутніх учителів компетентності педагогічного партнерства
Валентина Ковальчук
105-115
105-115
Аналіз досвіду організації практики здобувачів освіти ЗФПО в період воєнного стану
Борис Кремінський, Юрій Ївженко
116-124
116-124
Фахова підготовка майбутніх педагогів до професійної діяльності в умовах інклюзії
Олена Мірошниченко, Лариса Бахмутова
125-134
125-134
Розвиток креативності учнів на уроках технологій засобами декоративно-прикладного мистецтва
Віта Павленко, Наталія Бірук
135-143
135-143
Духовно-культурні цінності як визначальний чинник життєдіяльності людини
Наталія Сідаш
144-150
144-150
Досвід особистості як основа формування національної самосвідомості здобувачів в умовах війни
Лідія Сліпчишин, Марина Мелько
151-159
151-159
Комплексний підхід до планування сенсорного розвитку дітей раннього віку засобами бізібордів
Оксана Сорочинська, Анна Темчук
160-167
160-167
Інтеграція здоров’язбережувальних технологій у формування навичок збереження та зміцнення здоров’я у дітей старшого дошкільного віку
Оксана Сорочинська, Оксана Тушинська, Світлана Хмільовська
176-184
168-175
Актуальні проблеми використання цифрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкової школи
Світлана Яценко
176-184
176-184
Andragogical aspects of training competent future teachers: experience of Poland, Ukraine and the world
Олександра Дубасенюк, Олександр Вознюк
185-194
185-194
Поточний номер
Мова
English
Українська