Науково-методична співпраця Житомирського державного університету імені Івана Франка та Навчально-науково-виробничого комплексу «Полісся»: історія, досвід, сучасні виклики
DOI:
https://doi.org/10.52256/2710-3560.2025.99.09Ключові слова:
науково-методична співпраця, ЖДУ імені І. Франка, навчально-науково-виробничий комплекс «Полісся», етапи співпраці, спільна діяльність, зміст, форми співпраці, засідання комплексу, сучасні викликиАнотація
У дослідженні на основі аналізу наукової літератури обґрунтовано особливості науково-методичної співпраці Житомирського державного університету імені Івана Франка та навчально-науково-виробничого комплексу «Полісся» відповідно до Положень, затвердженим МОН України. Діяльність ННВК «Полісся» триває понад 20 років і спрямована на реалізацію системи неперервної освіти. У розвитку комплексу можна виділити три етапи: 1) етап становлення і розвитку визначеної співпраці передбачав розробку та підготовку навчально-методичного забезпечення освітнього процесу; стажування співробітників на базах Комплексу; організацію навчальної та педагогічної практики студентів; робота з обдарованою учнівською та студентською молоддю; проведення конференцій, семінарів, «круглих столів», курсів з актуальних проблем освітньої діяльності, підготовка, видання та реалізація практичних рекомендацій, підготовка науково-методичних збірників з досвіду роботи Комплексу; 2) етап практичної співпраці університету та комплексу - проведення значної роботи щодо інтеграції досягнень науки і практики; характерною особливістю співпраці стали виїзні засідання, які дозволили ближче познайомитися з діяльністю кожного закладу – члена Комплексу, проаналізувати здобутки, проконсультуватися щодо запозичення передового досвіду; 3) етап - особливості співпраці університету та Комплексу в умовах сучасних викликів, воєнного стану здійснювався у форматі проведення засідань у режимі ZOOM-конференції. На цій основі представлено методичні рекомендації щодо формування науково-педагогічної спільноти, носія принципово нової освітньої гуманістичної культури. Перспективи подальшої співпраці передбачають зміцнення зв'язків навчальних закладів із підприємствами й роботодавцями, актуалізацію інноваційних методів, форм, технологій, вдосконалення програми працевлаштування випускників та їх правову підтримку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олександра Дубасенюк, Олена Антонова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Із зазначенням авторства - Некомерційна - Розповсюдження на тих самих умовах 4.0 (CC Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0)